Wysłany: Sob 14:24, 23 Wrz 2006
Temat postu: Troszkę inny regulamin
Niektóre z tych podpunktów są bez sensowne. "Nabijanie postów będzie karane" ale przecież wszystkie gry w hyde paku to nabijanie postów. Co, zabronisz w nie grać? Każdy ma też prawo do pomyłki i sądzę, że moderatorzy i Admini nie mają zawsze racji. Co do religijnych ankiet to nie mam zdania :-/ Każdy może obrazić się jeśli ktoś napiszę coś co go urazi. O Moderatora trzeba prosić Adminów, bo zwykły użytkownik sam się Moderatorem nie zrobi. Zapraszam, więc do przeczytania, tematu, „Moderatorzy" w "Ogłoszeniach". Czemu zabraniasz pisać różnymi stylami? Przecież nikt nie będzie pisał każdego wyrazu z dużej litery, bo komu by się chciało ani: mała, duża, mała, duża, bo to trudno odczytać. Dużymi literami kiepsko wygląda, ale jakieś ważne zawiadomienia przecież tak właśnie się pisze! Nie sądzę żeby sprawiało jakieś utrudnienie pisanie postów, pochyłą, pogrubioną, czy podkreśloną czcionką lub na kolorowo. Każdy ma własny gust.
"Piec nagłych zmian nicku = ostrzeżenie”, Po co ktoś miałby zmieniać nick? A nawet jeśli, to po co pięć razy? Ja cały czas próbuję zmienić mój nick z "Wiewiorka" na "Wiewiórka", tylko mi się "ó" nie chce wstawić. Nie wiem, co tą są plagiaty, więc proszę o wytłumaczenia. A w podpisie można dać max, 2 emotki.
Według mnie trzeba tu dużo zmienić... (w regulaminie a nie na forum).
Proponuję następujący regulamin. Krótki, ale sensowny:
1. Nie wolno obrażać innych użytkowników bez powodu.
2. Nie wolno obrażać Adminow ani Moderatorów.
3. Jeżeli Admin lub Moderator nie mają racji należy napisać im o tym w prywatnej wiadomości, a nie rozgłaszać to po całym forum.
4. Adminów się nie upomina!
5. Posty najlepiej przepuścić przez Warda, bo nikt nie lubi czytać kwiatuszków (błędów ortograficznych)
6. Podwójne posty zabronione! Potrójne i dalej tez.
7. Wszystkie rasistowskie lub anty religijne posty będą usuwane, więc się nie zdziwcie.:/
8. Z prośbą o moderatora zwracać się do Wiewiórki, ale najpierw proszę zapoznać się z wymaganiami zamieszczonymi w temacie "Moderatorzy" w "Ogłoszeniach".
9. Nie piszcie nieczytelnymi stylami, czyli np: TaKi sObIe StYl, bo ciężko jest to przeczytać. Reszta dozwolona, byleby nie na żółty lub biły (nie wiem czy tam taki jest) kolor, bo jest to nie widoczne.
10.Pisanie całych postów dużymi literami, dozwolone jest tylko w ramach jakiś ważnych zawiadomień, ostrzeżeń, lub wielkich, "głośnych" nagan.
11. Rządzenie się na forum, osób nie mających do tego praw jest karane ostrzeżeniem!
12. Zakaz przeklinania!
13. Plagiaty będą karane ostrzeżeniem!
14. Można zmieniać nick, ale starajcie się nie robić tego, co 2 dni.
15. W opisie dozwolone są od 1 do 2 emotków.
Wiem też, że Ward nie zna takich wyrazów jak „Admin”, w j. Polskim „nick”, „emotki” itp. Tym się nie przejmujcie. Co do tego, że Adminów się nie upomina to mi chodziło o to, że nie krytykuje się wszystkiego co robią. Nie jakiśtam pojedyńczych rzeczy tylko wszystkiego. Wstawiłam to, bo bazdzo nie spodobało mi się ja Ziemniak upomniał mnie, że nie używam opcji Edit. I mówię: Jak ktoś chce to niech używa, jak nie chce to nie.
Sądzę, że taki regulamin dopiero może być. Ale czekam na opinie użytkowników i to nie jednego czy dwóch, ale jak największej liczby. Chcę, aby regulamin dopasowywał się do potrzeb każdego.