Autor
Wiadomość
Ziemniak
PostWysłany: Sob 14:59, 23 Wrz 2006     Temat postu:

wOrd : P Ja po prostu dalem z mojego zdyscyplinowanego forum regulamin. Nie kaze tego tutaj dawac -.-

@Edit:
A co do upominania adminow to odebralem to tak: Haha ja jestem Admin i nigdy sie nie myle. Kto mnie upomni dostanie bana.

Admini tez musza sie troche zmienic i tolerowac krytyke. Plagiat - nie wiesz? Ile masz lat? Kliknij. Tu wszystko masz.
Wiewiórka
PostWysłany: Sob 14:24, 23 Wrz 2006     Temat postu: Troszkę inny regulamin

Niektóre z tych podpunktów są bez sensowne. "Nabijanie postów będzie karane" ale przecież wszystkie gry w hyde paku to nabijanie postów. Co, zabronisz w nie grać? Każdy ma też prawo do pomyłki i sądzę, że moderatorzy i Admini nie mają zawsze racji. Co do religijnych ankiet to nie mam zdania :-/ Każdy może obrazić się jeśli ktoś napiszę coś co go urazi. O Moderatora trzeba prosić Adminów, bo zwykły użytkownik sam się Moderatorem nie zrobi. Zapraszam, więc do przeczytania, tematu, „Moderatorzy" w "Ogłoszeniach". Czemu zabraniasz pisać różnymi stylami? Przecież nikt nie będzie pisał każdego wyrazu z dużej litery, bo komu by się chciało ani: mała, duża, mała, duża, bo to trudno odczytać. Dużymi literami kiepsko wygląda, ale jakieś ważne zawiadomienia przecież tak właśnie się pisze! Nie sądzę żeby sprawiało jakieś utrudnienie pisanie postów, pochyłą, pogrubioną, czy podkreśloną czcionką lub na kolorowo. Każdy ma własny gust.
"Piec nagłych zmian nicku = ostrzeżenie”, Po co ktoś miałby zmieniać nick? A nawet jeśli, to po co pięć razy? Ja cały czas próbuję zmienić mój nick z "Wiewiorka" na "Wiewiórka", tylko mi się "ó" nie chce wstawić. Nie wiem, co tą są plagiaty, więc proszę o wytłumaczenia. A w podpisie można dać max, 2 emotki.
Według mnie trzeba tu dużo zmienić... (w regulaminie a nie na forum).


Proponuję następujący regulamin. Krótki, ale sensowny:

1. Nie wolno obrażać innych użytkowników bez powodu.
2. Nie wolno obrażać Adminow ani Moderatorów.
3. Jeżeli Admin lub Moderator nie mają racji należy napisać im o tym w prywatnej wiadomości, a nie rozgłaszać to po całym forum.
4. Adminów się nie upomina!
5. Posty najlepiej przepuścić przez Warda, bo nikt nie lubi czytać kwiatuszków (błędów ortograficznych)
6. Podwójne posty zabronione! Potrójne i dalej tez.
7. Wszystkie rasistowskie lub anty religijne posty będą usuwane, więc się nie zdziwcie.:/
8. Z prośbą o moderatora zwracać się do Wiewiórki, ale najpierw proszę zapoznać się z wymaganiami zamieszczonymi w temacie "Moderatorzy" w "Ogłoszeniach".
9. Nie piszcie nieczytelnymi stylami, czyli np: TaKi sObIe StYl, bo ciężko jest to przeczytać. Reszta dozwolona, byleby nie na żółty lub biły (nie wiem czy tam taki jest) kolor, bo jest to nie widoczne.
10.Pisanie całych postów dużymi literami, dozwolone jest tylko w ramach jakiś ważnych zawiadomień, ostrzeżeń, lub wielkich, "głośnych" nagan.
11. Rządzenie się na forum, osób nie mających do tego praw jest karane ostrzeżeniem!
12. Zakaz przeklinania!
13. Plagiaty będą karane ostrzeżeniem!
14. Można zmieniać nick, ale starajcie się nie robić tego, co 2 dni.
15. W opisie dozwolone są od 1 do 2 emotków.

Wiem też, że Ward nie zna takich wyrazów jak „Admin”, w j. Polskim „nick”, „emotki” itp. Tym się nie przejmujcie. Co do tego, że Adminów się nie upomina to mi chodziło o to, że nie krytykuje się wszystkiego co robią. Nie jakiśtam pojedyńczych rzeczy tylko wszystkiego. Wstawiłam to, bo bazdzo nie spodobało mi się ja Ziemniak upomniał mnie, że nie używam opcji Edit. I mówię: Jak ktoś chce to niech używa, jak nie chce to nie.
Sądzę, że taki regulamin dopiero może być. Ale czekam na opinie użytkowników i to nie jednego czy dwóch, ale jak największej liczby. Chcę, aby regulamin dopasowywał się do potrzeb każdego.
Kamenko
PostWysłany: Pią 13:33, 22 Wrz 2006     Temat postu:

Może być...
Ziemniak
PostWysłany: Czw 15:00, 21 Wrz 2006     Temat postu:

Dam regulamin z mojego forum -.-
1. Nie wolno obrazac innych uzytkownikow bez powodu.
2. Nie wolno obrazac Adminow ani Moderatorow.
3. Nabijanie postow bedzie karane.
4. Admin i Moderator maja zawsze racje.
5. Jezeli Admin czy tez Moderator nie maja racji patrz wyzej.
6. Podwojne posty zabronione! Potrojne i dalej tez.
7. Wszystkie rasistowskie lub anty religijne posty beda usuwane a autor banowany.
8. Nie prosic mnie o moderatora, a jezeli juz to sam rozwaze komu dac
moda.
9. Pisanie stylem takim: Taki Sobie Styl lub takim TaKi SoBiE sTyL
lub tez takim TAKI SOBIE STYL- Nje p!523my t3sh tak, nie wolno rowniez pisac ciagle porgrubionym, pochylym lub podkreslonym pismem wszystkie. Takie style sa zabronione!
10. Zanim cos napiszecie prosze to przepuscic przez worda. Nikt nie lubi czytac ortow.
11. Zakaz przeklinania!
12. Piec naglych zmian nicku = ostrzezenie. A gdy chce sie zmienic nick trzeba o tym powiadomic w OWION-ie w specjalnym temacie.
13. Plagiaty karane ostrzezeniem.
14. Starajcie sie nie umieszczac takich emotkow: Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing itp itd w podpisach poniewaz to obciaza forum i coraz wolniej chodzi.

Pasi? -.-

@Edit:
I jeszcze temat z komentarzami do regulaminu by sie przydal ;P
Wiewiórka
PostWysłany: Wto 16:33, 12 Wrz 2006     Temat postu:

dobry pomysł z tym regulaminem. Zamykam więc to forum na zwykłe rozmowy. Teraz prosze tu pisać propozycje na podpunkty regulaminu. To poto zeby wszystkim pasowało.
Kulka
PostWysłany: Pon 16:24, 11 Wrz 2006     Temat postu:

Ja by dodała ziemniaki
Smile
Ziemniak
PostWysłany: Pon 15:15, 11 Wrz 2006     Temat postu: Regulamin

A moze zamiescilibyscie regulamin?
Lifecod template v1.0 © D.S.Original
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group